15 Temmuz 2014 Salı

BİR ÖMÜR BOYU EVET DEDİK,İŞTE DÜĞÜNÜMÜZDEN BİR KAÇ KARE :)

Gönderen AygülBade zaman: Salı, Temmuz 15, 2014
İşte benim mutluluğa ilk adımım,umuda yolculuğum,Eteklerinden tuttuğum hayallerimle nasıl da mutluyum görüyormusunuz :)
25.08.2013 ömürlük yarim ile tek vücut olduğumuz,bir lokmayı birlikte paylaşmaya başladığımız , sen ben değil artık biz olduğumuz o mükemmel ve bir o kadar da en burum gün.
Mükemmel çünkü ; 22.02.2008 yılından bu yana hep hayal kurduk,çok emek verdik  , çok bekledik.
Buruk çünkü ; el bebek gül bebek peri masalını yaşayan,annesinin kuzusu babasının zillisi anneannesinin tek dostu olan biricik mutlulukları gelin oluyor.Mutluluğumu yaşamaya çalıştıkca burnumun direğini sızlatan karmakarışık bir gün işte..
O güne ait bir kaç fotoğrafımı paylaşmak istedim sizlerle ; 





Malumunuz düğünden önce 23.08.2013 tarihinde önce kına gecemiz oldu,Kına gecemiz çok ama çok güzeldi,Bir kısmınız belki bilebilir ben Cumalıkızık köyünde doğum büyüdüğüm için bizim bir de Tavuk alma diye bir adetimiz var:) Burda eş dost kılık değiştirerek eğlenceli oyunlar sergiliyorlar ve hep birlikte eğleniyoruz.
İşte kına ve tavukalma gecemden bir kaç kare :)









tavuk alma gecemiz


tavuk alma gecemiz




hayattakİ TEK gerçeğim,canım annem









buram buram mutluluk kokan,can yoldaşım,dert ortağım,pamuk anneannem,Rabbim Ömür versin <3

Kına ile düğün arası 1 gün dinlenme zamanı ayırdıktan sonra ,sıra geldi o duygu yüklü güne :( son gecem de annemle uyudum,kokusunu en içime kadar çektim,Köyden işe gitmek için günde 1,5 saat yol çekiyordum,Yakınarak,lanet ettiğim yola uzun uzun baktım,meğer ne kadar da güzelmiş,Artık işyerime 5 dakikada gidecek olmam bile beni mutlu etmiyordu,Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler,Alışabilecekmiydim bu denli değişime,yoksa AHHH keşkeler mi süsleyecekti hayatı mı ?

Ve o gün;

Sabah kuaföre gittik,kuaförden sonra ise fotoğraf çekimine,Düğünümüzün en eğlenceli ve en keyif veren yanıydı fotoğraf çekimi :)
@özel düğün fotoğrafçısı SC AJANS/ sayesinde mükemmel bir gün geçirdik.
İşte o anlarımızdan bir kaç kare :)























ve sonra ben köye döndüm,eşimde ailesi ve bir kaç araba olarak gelin almaya gelmek üzere yola çıktılar,O anın heyecanı,saflığı,burukluğu bir daha da yaşanmaz,Yıllarca kale gibi yüreği ile dimdik ayakta duran babamın ne kadar güçsüz olduğunu o an gördüm,Ve küçükken tek kavgamız bilyeler olan abimin o gün bir çocuk gibi sürekli alt dudağının titrediğini hissettim.Ve annem ,en korktuğum en çok ağlayacağını , o ana dayanamayacağını düşündüğüm kişiydi o an ,ama en dayanıklı,En güçlüydü,Anneannem,gidişimle kimsesiz küçücük odasında yapayalnız kalan miniğim,Ben onun herşeyiydim,ve hala öyleyim biliyorum.Ben gittikten sonra bütün kedileri odasına aldı ve artık pisileriyle çok mutlu :)

Peki şuan mı ?

Şuan mutluyum,Asla alışamayacağım dediğim evliliğime çoktan alıştım bile,Mutluyum , Çünkü Şanslı hissettiğim bir eşim var ve beni üzmemek için elinden geleni yapıyor,Ailem hala yanımda ve hepsi sağlıklı,
Şükürler olsun :)






2 yorum:

kullanılmayan hesap on 21 Temmuz 2014 02:26 dedi ki...

Canım benim; babanın duygulandığı kısmı gözümde canlandırdım;çok duygulandım:( ben de nişanlı bir genç kız olarakkkk bir sene sonra böyle bir düğün günü yaşayacağım ve blogumda paylaşacağım nasip kısmetse:) benim de babam böyle duygulanacak.. ne güzel günler, ne güzel anlar..

Ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Ve aramıza hoşgeldin

AygülBade on 21 Temmuz 2014 07:50 dedi ki...

Şuan yorumunla ben daha çok duygulandım canım,aslında en güzel anlar , en güzel zamanlar ama yinede insan kendisine engel olamıyor,İnşallah vakti geldiğinde sende telli duvaklı baba evinden böyle anlamlı göz yaşlarıyla çıkarsın,rabbim herkese nasip etsin,

Bu arada Öyle bi hoşbuldum ki :)

çok teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei