6 Ağustos 2014 Çarşamba

Hiç Birşey Çöpe Gitmesin !!! Yoğurt Kabı ile Yapılabilecek DY fikiri

Gönderen AygülBade zaman: Çarşamba, Ağustos 06, 2014
Geçen gün yine sosyal sitelerde cirit atarken bir kaç dy fikri gördüm ve hemen kayıda aldım,Bu aralar işyerimde çok fazla yoğun çalışmam nedeni ile henüz kendim deneyemedim ama bu oldukça şık ve pratik geri dönüşümü projelendirebilirseniz , evinize şık bir aksesuar yaratmış olabilirsiniz :)
Haydi mutlu yuvamıza mutlu aksesuarlar yapalım , madem yuvayı dişi kuş yapıyor dişi kuş olarak DY başına :) @yenitasarim instragram hesabından kopyaladığım bu DY projesinde kullanmış olduğumuz yoğurt kabına tahta mandalları silikon vasıtası ile yapıştırıyoruz.İçerisine tam olarak ne geçirdiğini anlayamadım ama ben beyaz patiska ile aynı şıklığı yakalayabileceğimi düşünüyorum,Uçlarına dilerseniz resimde olduğu gibi dantel motifi işleyebilir  ya da pul ve boncuklarlada şık bir görünüm kazandırabilirsiniz.
Ama bana soracak olursanız ; vaktim olduğunda  ( en yakın yıllık izin zamanımda) bu projeyi deneyerek kenarlarına kanaviçeden küçük lavanta desenleri işleyerek banyomda süslü havlularımı koyarak dekore edeceğim :)



6 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel fikir,otantik olmuş... Denemek lazım ...Kanaviçe fikrine katılıyorum,banyoya daha hoş bir hava katacaktır görüntüsüyle....Ben de sabunları koyabilirim,rengarenk,mis gibi... Bak insanın yapası geliyor hemen :))

AygülBade on 6 Ağustos 2014 09:38 dedi ki...

Aynen sabunda oldukça şık ve güzel bir fikirmiş canım,evet haftasonu yapıcam inşallah :)

suumerella on 6 Ağustos 2014 14:43 dedi ki...

cok sik duruyor ben de yapmak uzere bir kenara yazayım:-)

Burcu on 7 Ağustos 2014 01:11 dedi ki...

harika olmuş bayıldım.

Unknown on 13 Ağustos 2014 14:15 dedi ki...

Denemeye değer. Paylaşım için teşekkürler.

AygülBade on 14 Ağustos 2014 02:20 dedi ki...

Hepinize sevgiler ;) :)

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei