25 Ağustos 2014 Pazartesi

El emeği iğne oyası ile neler neler yaptım bir bakın :)

Gönderen AygülBade zaman: Pazartesi, Ağustos 25, 2014
Bu hafta yine aşırı becerikliyimJ
Heyecanla köyüme gitmek için beklediğim haftasonu geldi çattı ve ben koşa koşa anneciğime gittim.Anneciğim her zaman ki yine Kadifeli Kahve tezgahında yoğun bir şekilde çalışırken ben de yanında boş durmamak için orayı burayı tırtıkladım J
Daha önce birkaç yerde duymuş olduğum iğne oyası gözlük iplerini denemek için tam da  güzel bir fırsattı. Annemin desteği ile evde bulundurduğumuz birkaç gözlük ipini iğne oyaları ve boncuklarla süsledim.Ve gördüğünüz gibi oldukça şık bir görüntüye sahip oldular.Hatta aynı gün içerisinde tam 3 tane gözlük ipimide oracıkta sattım J






Sonrasında kalan iğne oyalarımı da bileklik ve küpe yaparak değerlendirdim.






2 yorum:

Meltem D. on 27 Ağustos 2014 00:18 dedi ki...

Merhaba , ne güzel şeyler yapmışsınız süslemeleride iğne oyalarını da çok beğendim annenizin ve sizin emeğinize sağlık.

AygülBade on 28 Ağustos 2014 05:09 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) beğendiğiniz için teşekkür ederim,Daha neler neler var yaptığımız ama zaman ayırıp yayınlayamıyorum blogumda

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei