11 Eylül 2014 Perşembe

Kadifeli Kahvenin Kadife Bebeği Geliyor :)

Gönderen AygülBade zaman: Perşembe, Eylül 11, 2014
Matruşka oldum ben,
Meğer içimde tutunmaya çalışan , her şeye rağmen dünyama gelmek isteyen canımdan bir can varmış,
Bebeğim,canım,her şeyim..
Hiç beklemediğim anda hayatıma giren ve bana artık büyümenin zamanı geldiğini fark ettiren elma çekirdeğim.
Öğrendiğim andan itibaren sebepsiz durgunlaştığım,her gece gördüğüm rüyalarım,sırf rüyamda onu görmek için uykuya dalışlarım.
Hayatta en çok koşulsuz şartsız annemi severken şimdi benden var olacak ,beni koşulsuz sevecek bir can olması öylesine heyecan veriyor ki..
Hobilerim ile devam ettireceğimi düşündüğüm blogum sanırım diğer blogdaşlarımda olduğu gibi anne bebek bloguna dönüşecek.
Bugün 6 haftalık bebeğim.
İlk 02.09.2014 tarihinde var olduğunu öğrendim,Yaşadığım sevinç ile karışık üzüntü tamamı ile tüm hayatımı değiştirdi,Hala kabullenemesemde hala inanamasamda içimde tutunmaya çalışan , bereketi ile gelmeye çalışan çok ama çok HAYIRLI bir evladım olacak.
Sağlık ocağında yaptırmış olduğum kan testinde herhangi bir gebelik çıkmamıştı,Onun vermiş olduğu bir rahatlık ile hareketlerimde hiçbir kısıtlama olmadı,Hatta ufak bir kaza geçirdim ve bu kaza sonucunda tamografi,röntgen çektirdim.Bir sürü antibiyotik kullandım,bunun üzerine sağlık ocağı ‘Aaaa Aygül hanım ,testleriniz karışmış aslında gebelik durmunuz söz konusu ‘ diye aramasın mı,o şüphe ile iş çıkısı koşarak almış olduğum gebelik testimde test sonucum pozitif çıktığında karşılaştığım durumu siz düşünün,Mutluluk ile karışık mutsuzluk,hiç beklemediğim anda hiç beklemediğim şekilde gelen minik mucizem.
En yakın sürede soluğu doktorda aldım,kesesini gördük , evet bebişimin kesesi gayet sağlıklıydı.Ancak tamografi ve röntgenden etkilenip etkilenmediği konusunda doktorum bir şey diyemeyeceğini belirtti,önümüzdeki hafta içersinde kalp atışlarını duyabilir isek bebeğim tamografi ve röntgenden etkilenmemiş demekmiş,Tabiki ilerideki testlerde her şeye karşılıklı da hazırlıklı olmam gerekiyor.Haftayı büyük bir buruklukla beklerken,aynı anda yaşadığım sevincimide kimseden gizleyemiyorum.Belki şuan kalp atışlarını duymadan bloğuma yazmam da çok doğru değil ama hissediyorum ki bebeğim benimle.
Rabbim tarafından gönderilen küçücük bir mucize.Rabbim eşim ve benim en büyük hayalimiz olan kendi evimizi almamız dileğimizi kabul etti ve yeni ev aldık,Yeni ev aldık diye tamamen bebek düşüncesini uzun bir zamana ötelemiştik ki elma çekirdeğim’Hey bensiz bir yere gidemezsiniz’dercesine hayatımıza dahil olacak.Geleceği zamanı kendi seçen minik bebeğim bence tutunacak,kalp atışlarını duyacağım ve çok ama çok sağlıklı bir bebek olacak.
Hem bir inanç vardır’Annenin haberi olana kadar Allah bebekleri anne karnındaki tüm risklerden,kötülüklerden korurmuş.Bu inançtayım.Ne gelirse Haktan Ne gelirse canımdan..
Belirtilerime gelecek olursak hiçbir belirtim yokJ Desemde inanmayın tabiî ki belirtim çok,Sadece kendimi hasta gibi hissetmekten 1 haftada sıkıldım,Hasta değilsin Hamilesin diyerek tabiat ana ya meydan okumaya çalışıyorum,Sonra bi bakmışım kanepede iki büklüm uyuyakalmışım.Evet en çok belirtilerim uykularım.Her akşam abartısız saat 9 da uyuyup sabah saat 8 de işe gitmek için çok ama çok zor uyanıyorum.Bulantılarım yok ancak canım hiçbirşey yemek istemiyor,Midem kazınıyor ,iştahım açık ama ,düşünüyorum ne olsa yerdim diye hiç ama hiçbirşey istemiyorum.Güçsüz,yorgun,mutsuz ve keyifsizim,İşyerinde gayet hareketli ve modumdayım ama evden içeri girince yatağımı zor buluyorum,Eşime vakit ayıramıyorum,Hatta eşim işten geldiğinde beni yatakta görünce yuvanamı girdin sen diye evcil hayvan niyetine sevmeye başladı J Ne zamana kadar böyle devam eder bilemiyorum.Bir an önce Çarşamba olsada bebeğimin kalbinin attığını duysamL

Hepinizin duasına ihtiyacım varL

8 yorum:

Mor incir on 11 Eylül 2014 12:30 dedi ki...

Allah kucağına almayı nasip etsin :))) çok güzel bir haber :)))
Sevgiler

AygülBade on 11 Eylül 2014 22:58 dedi ki...

inşallah Mor incir , o kadar çok istiyorum ki o anı yaşamayı,iyiki varsın :)

Unknown on 17 Eylül 2014 09:48 dedi ki...

Merhaba,bende blogunuza yeni rastaladım ve bende yeniyim.boyle nir postu gorunce yorum yapmadan gecemedim.umarım iyi haberler alırsınz ve saglıcakla gelir bebeginiz.Sevgiler...

Es Life on 26 Eylül 2014 12:40 dedi ki...

Blogunuzu tesadüfen gördüm böyle güzel bir haberi okumak ne güzel oldu. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Takipteyim, sevgiler..
http://eshayat.blogspot.com.tr/

Unknown on 29 Eylül 2014 07:42 dedi ki...

Blog deposunda gordum sizi ve bu guzel haberi okuyupda mutlulugunuza sevinmek varmis Allah kucagina almayi nasip etsin....Takiptekilerden biride benim sevgiler...

AygülBade on 1 Ekim 2014 22:59 dedi ki...

hepinize iyi dilekleriniz için çook teşekkür ederim :) iyi ki varsınız,rabbim bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin inşallahhh

Pembe Kreasyon on 7 Ekim 2014 11:15 dedi ki...

Ne güzel bir haber çok secvindim . Umarım bir an önce alırsın kucağına :) Bu arada blog tasarım çekilişim var katılmak ister misin :)

AygülBade on 7 Ekim 2014 23:28 dedi ki...

Çok teşekkür ederim pembe kreasyon bu arada çekilişe katılmak istiyorum,bloğunu zaten uzun zamandır takip ediyordum  şöyle kadife bebek dolu blog tasarımına ihtiyacım var  umarım bebeğimin şansına olur 

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei