21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bugün Gazete Manşeti Tırnaklarım da ;)

Gönderen AygülBade zaman: Pazartesi, Temmuz 21, 2014

Huhuhuuuhhuuu,,

Bakınız ne kadar da yaratıcı bir kocacağım varmış J
Gazete kağıdını tırnaklarıma iliştirdi ve çok beğendim çok güzel oldu J
Hemen nasıl yapıldığı konusunda bilgi veriyorum ;
Öncelikle ben beyaz ojeyi çok severim  fakat eşim kireç gibi durduğu için hiçbir zaman sevmedi,yine günlerden Beyaz oje sürdüğüm bir gündü ki elinde kolonya  ve gazete kağıdı ile bana doğru gelen bir tospacık belirdi karşımda J ben kızacak diye bekliyordum,Meğer o benim tırnaklarım üzerinde bir şey denemek istemiş J

Neyse beyaz ojenin üzerine gazete kağıdı ve üzerine kolonya döküp sıkıca 1 dakika bastırarak tuttu ve sonuç aşağıdaki gibi J


7 yorum:

Unknown on 21 Temmuz 2014 07:47 dedi ki...

Ayy çok güzel durmuş :)) ben de beyaz oje sürdüm nasıl bir şekil yapsam diye düşünüyordum. :)

AygülBade on 21 Temmuz 2014 07:58 dedi ki...

evet çok güzel ve şekilli duruyor ancak kötü bir yanı var,dün yaptık bugün gazete yazılarım uçup gitmiş :) sanırım üzerine parlatıcı sürünce daha kalıcı olabilr

Unknown on 22 Temmuz 2014 19:21 dedi ki...

Blok etkinliğinden geliyorum. Hiç oje kullanmama rağmen benim bile dikkatimi çekti. Çok farklı ve hoş gözüküyor. Sevgiler.

AygülBade on 22 Temmuz 2014 23:53 dedi ki...

mutlaka denemenizi öneririm :)
ben teşekkür ederim...

kullanılmayan hesap on 24 Temmuz 2014 06:43 dedi ki...

Ya ben bu postu 2 gün önce falan okudum; beyaz oje sevmem aslında ve stoğumda da yok:) ama bugün alıp denicem; taktım kafaya..
İnşallah becerebilirim:)

AygülBade on 24 Temmuz 2014 23:22 dedi ki...

bencede denemelisiniz,gerçekten şık ve çok tarz duruyor,kolonyayı buzdolabında 1 saat bekletin,soğuk olunca yazılar daha net çıkıyormuş :)

selin on 6 Ağustos 2014 08:23 dedi ki...

merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer' verdiğimı bloğuma Bir süredir yazıyorum.sizin Blogunuzu da çok beğendim :) Benim bloğuma da beklerim :)

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei