19 Ağustos 2014 Salı

Benim Dünyalar Tatlısı Anneannem Berna Laçinin Merceğinde :)

Gönderen AygülBade zaman: Salı, Ağustos 19, 2014
Mesai bitimine yarım saat kalmışken bloğuma bir yazı daha ekliyim de zaman geçsin dedim :) Çalışan bir blogger olarak mesai saatimde bloğuma yaptığım kaçamaklar beni çoook heyecanlandırıyor ama aynı zamanda da vicdan azabına neden oluyor :) Neyse canım sürekli çalışacak değiliz ya !!
Daha öncesinde size anneannemden bahsetmiştim,Bakınız Anneannem magazine yakalanmış ; Köye gezmeye gelen Berna Laçin sevimli suratlı anneannemi merceğine almadan yoluna devam etmemiş,
İşte Berna Laçin merceğinden benim cankuşum,minnoşum :)


Hemde 1000 e yakın like   ile birlikte :)






Ona canım ömrüm kalbim herşeyim feda olsun,En büyük servetim,En masum meleğim,en çok benzediğim.Rabbim uzun uzun sağlıklı ömürler versin.Rabbim acısını göstermesin.Çok ama ÇOOOOOKKKK SEVİYORUM...

Yaşlılarımız başımızın tacı !! Ufacık bir bebeği herşeyden sakınırız,kızamayız çünkü biliriz ki bebektir hiç birşeyi bilmez,Yaşlılarımız da birer bebek.Lütfen KEŞKE dememek için onları kırmayın,Hatta sadece anneannenizi,dedenizi,babaannenizi değil çevrenizdeki tüm yaşlıları gördüğünüzde tebessümsüz sakın ola önlerinden geçmeyin,onlar masum,onlar kırılgan onlar daha bebek....


Anneannem ve yanından hiç ayırmadığı pisisi ile selfiemiz :)

2 yorum:

Burcu on 20 Ağustos 2014 04:39 dedi ki...

tontiş kadın.
Allah uzun ömür versin.
Anneanne ve babanneler her zaman çok önemlidir.
minnoş dedoşları da unutmmak lazım.

AygülBade on 21 Ağustos 2014 03:11 dedi ki...

çok haklısın canım,kim olursa olsun yaşlılar başımızın tacı <3

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei