3 Kasım 2014 Pazartesi

Kadife Bebeğim 13+5 ve cinsiyet heyecanı

Gönderen AygülBade zaman: Pazartesi, Kasım 03, 2014

Kadife bebeğim  13+ 5 günlük ve cinsiyetimiz belli olduuuu.

Heyecanla beklediğim 1 kasım günü geldi çattı,Gecesinden gözlerini kırpamadım,1 ay olmuştu bebeğimi görmeyeli,Büyük bir heves ve mutlulukla hastane yolunu tuttuk,Saat 09:30 daydı randevumuz ,nasıl bir heyecansa 09:00 da orada sıramızı bekler konumdaydık J

Sıra bize geldi ve doktorumuz öncelikle kilomuza ve tansiyonumuza baktı,61,2 ile başladığım yolculuğum 60,8 e düşmüş ilerlemekteydi,Bulantıda değil,mide ekşimesi de değil de ufacık kokulara karşı olan hassasiyetim geçtiğimiz hafta çok fazla istifra etmeme neden oldu,Özellikle kendi evimin mutfağına giremez oldum,Bulaşık makinasına hiçbir tabak ve çanağı yerleştiremez oldum,Aklıma psikolojik olarak o kadar tiksinç şeyler geliyor ki zorla hasta ediyorum kendimi,Günde mutlaka 2 limona tuz atıp yemem nedenli tansiyonum 10 / 6 – 8 / 4 arası gidip gelmekte,Leyla gibi geziyorum ortalıkta,Bu nedenle doktorum durumu fazla abartmamı ve limondan biraz uzaklaşmamı belirtti J Ancak gönül ferman dinlemiyor , can istiyor,bebişim istiyor J Gün içerisinde hiç su içmediğim için de olası bir azar yedik , Bebeğimin kesesinde su azalması oluyormuş bu yüzden ödev olarak günde min.2,5 lt. su içmek zorundayım,Neyse doktorumuzdan günün anlam ve önemine yönelik öneri ve uyarıları aldıktan sonra bebişimizi rahatca izleyebilirdik,Öncelik olarak ense kalınlığı ,boy ölçümü ve burun kemiği kontrollerimiz sağlandı,Şükürler olsun ki down sendromu ile ilgili bir ihtimal şuan için çıkmadı ve bebeğimde gayet sağlıklıydı,Ancak annesinin tatlı kuzusu o kadar dürtmeye bir uyanmadı J iki elini başının yanına koymuş ayaklarını da karnına çekmiş mışıl mışıl uyuyordu,Sanırım bu konuda babasına benzeyecekJ Doktorumuz her dürtmesinde karnıma bir tekme atıyordu,Ancak henüz küçük olması nedeni ile hiçbir tekmesini hissedemedim L Sağa döndü,sola döndü,minik bademim aşırı rahatsız oldu,Sonra görmek istediğiniz bumu dercesine iki bacağını da kaldırdı ve bizde göreceğimizi gördükJ Doktorumuzun demesine göre , rabbim gönlüme göre verdi ve minik prensesimiz BADE’miz olacak, % 80 kız bebeğimiz geliyor,Hiçbir alışveriş yapmamam aslında 2 haftaya kadarda kimseciklere söylemesem iyi olacaktı ama dayanamıyorum,Haykırarak bağırarak çığlık atarak BADE kızımı herkeslere duyurmak istiyorum,Bade kızımın boyu 15 cm olmuş bile, Yarın tarama testlerimizin sonuçları çıkacak,İnşallah sorunsuz sağlıklı bir bebek nasip eder rabbim bana ve bebeğini bekleyen tüm annelere,







1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, paylaşımlarınız çok güzel,
Eminim bade şimdi kocaman bir kız olmuştur :) Allahım sizlere bağşlasın onu..
Ama blogunuzu bayadır ihmal etmişsiniz...

Eminim paylaşacak çok şey birikmiştir. Hadi gelin artık…

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei