21 Temmuz 2014 Pazartesi

Yine Yeniden Cumalıkızık

Gönderen AygülBade zaman: Pazartesi, Temmuz 21, 2014
Haftasonu misss gibi bir huzur kaçamağı yaptık!!
Bu hafta köyüm de (Cumalıkızık) güzel ve huzur dolu musmutlu zamanlar geçirdim,Annem , Babam ve Eşim.Küçücük tezgahımızda kocaman ailemiz ürünlerimizi sergiledik,Evlendikten sonra şehir merkezinde şalvar giyme durumum pek olmadı,Şalvarımı giyip,pembe yazmam ile yine eski günlerdeki gibi baş köşedeydim J
Ramazan dolayısı ile sakin olduğu için kendimize ayırdığımız bir gündü ama sanıyorum ki bayramda yoğunluk ile acısı fena çıkacak J
Annem işini keyifle ve severek yaptığı için yoğunluklar onu olumsuz etkilemiyor,Hatta daha mutlu,daha huzurlu bir an önce bir sonraki günün nasıl olacağı düşüncesine çoktan girmiş oluyor.
Bu hafta KADİFELİ KAHVE tezgahımızda otururken boş durmayayım diye iğne oyası şeker şeker küpecikler yaptım ve bu gezmeye gelen müşterilerimizin de dikkatini çekmiş olacak ki kulağıma hangini taksam onu sattım J


İşte resimlerimiz ;







<iframe src="//instagram.com/p/qrkyLZR5j-/embed/" width="612" height="710" frameborder="0" scrolling="no" allowtransparency="true"></iframe>

0 yorum:

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei