7 Ağustos 2014 Perşembe

Mandal Pano

Gönderen AygülBade zaman: Perşembe, Ağustos 07, 2014
Hazır mandallardan konu açılmışken ; bir mandallı DY projesinden daha bahsetmek isterim,
Yuvarlak olarak çıkaracağınız şablonu , karton üzerine koyarak kesiniz ve silikon ile tahta mandallarınızı yapıştırınız.Daha sonra mutluluğunuza mutluluk katan en mutlu olduğunuz anlarınızı tek tek mandallara iliştiriniz:)


Evinizin dekorasyonuna göre mandallarda boyanabilir,
Beğendiğim tüm DY leri blogumda arşiv olması ve sizlerle paylaşmak adına toparlamayacağım :)


3 yorum:

bilgicellim on 7 Ağustos 2014 10:43 dedi ki...

Ay ben bu panoyu çok beğendim, mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

Necla Şölen on 8 Ağustos 2014 00:01 dedi ki...

Merhaba,
Beyaz Begonvil'in Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum, blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
www.neclasolen.com

Gülşah önen on 8 Ağustos 2014 13:38 dedi ki...

Sevdimbu fikri çocukların fotoğrafları için uygulayacagim :-) buarada hemseriymisiz çok sevindim :-) sevgiler

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei