28 Ağustos 2014 Perşembe

Tepsi Üzeri İlk Dekupaj Denemem

Gönderen AygülBade zaman: Perşembe, Ağustos 28, 2014
Ben bir işe değil birden fazla işe merak sarmış durumdayım sevgili blogdaşlarım J Herşeyin ucundan minik minik tutuyorum,Hergünüm , heranım fazlaca dolu ve yoğun,Ama her şeye rağmen mutluyum.Sürekli bir şeyler yapma, bir şeyler elde etme,bir şeyler kazanma çabasındayım,Boş geçen her dakika benim için çok büyük kayıp olmaya başladı,Ne bu enerji ne bu neşe bilemiyorumJ
Aman maşallah diyeyim de kendime ,çünkü enerjim bir kere düşünce tam düşüyor ,tamamen yok oluyor J
Gelelim konumuza;
Sonunda yapılacaklar listeme almış olduğum dekupaj işlemimi başarı ile tamamladım,Pazardan 5 TL ye almış olduğum çok sevimli ve şık olan tepsim ile denememin uygun olacağını düşündüm ; çünkü ziyan etsem de bulunması kolay bir tepsi J
Öncelik olarak evde peçete tutkalı vardı,normal tutkal olmadığı için yapışmayacağını düşünmüştüm,Çünkü dekupaj kağıdım bilgisayar çıktısıydı;ama sandığım gibi olmadı,elime biraz tutkal alıp öncelikle resim üzerine hafifçe yaydım,Eğer tepsi üzerine tutkal sürerseniz resim üzerinde kabarma ve parçalanma meydana geliyor bu yüzden mutlaka dekupaj resminin üzerine tutkal sürmenizi öneririm.Daha sonrasında resmimi uygun gördüğüm alana yapıştırdım,Tutkal ile resim üzerinden de iyice geçtim,Hava kabarcığı olmaması adına kartvizit ile çok baskı yapmadan resminizin üzerinden hafif hafif geçebilirsiniz.
Daha sonrasında kurumaya bıraktım,10 dakika sonra kurudu,Verniklemeden güzel duruyor ancak ,suya  dayanmaz vs. deformasyonlara uğramaması adına şeffaf su bazlı vernik ile üzerinden geçtim.
Ve sonrası aşağıda J

Gördüğünüz gibi  çay tepsim hazır olduğuna göre;hepinizi çaya bekliyorum J


4 yorum:

Mor incir on 28 Ağustos 2014 22:46 dedi ki...

Sonuç harika,çok güzel olmuş :)
Hazır hevesliyken yenilerini de bekliyorum :)
Ellerine sağlık..Sevgiler

resim defterimm on 1 Eylül 2014 07:45 dedi ki...

Ellerine sağlık :) Çok hoş olmuş :)

gelincik zamanı on 2 Eylül 2014 06:03 dedi ki...

İlk deneme için gayet başarılı, devamı gelsin lütfen...

AygülBade on 3 Eylül 2014 00:02 dedi ki...

yaaa,gerçekten öylemi düşünüyorsunuz,çoooookk teşekkür ederim,devamı inşallah en yakın zamanda gelecek:)

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei