30 Eylül 2014 Salı

Kadife Bebeğim 9 haftalık

Gönderen AygülBade zaman: Salı, Eylül 30, 2014

Uzun bir zamandır yazamadım,Neye uğradığımı bilmediğim tatlı bir duygusal telaş içerisindeyim.Daha önceki postumda  bebeğime ait risklerden bahsetmiştim,Gerçekleştirdiğim doktor muayenesi sonucu 7.hafta itibari ile elma çekirdeğim fasulye olmuş ve pat pat atan bir kalbimiz oluşmuş,Doktor amcası riski atlattığımızı gebeliğimin gayet sağlıklı ilerlediğini dile getirdiğinde yaşadığım mutluluğu ve hayata olan minnet duygumu kelimelerle ifade edemem.Minnacık , karınca kadar olan yavrumun ultrason fotoğrafını herkese gösterdim,yeni oluşmaya çalışan noktamın gözlerini ,dudaklarını ,burnunu,parmaklarını,kalbini çizdim.Kalp atışları bugüne kadar duyduğum en güzel sesten bile daha güzel bir sesti,Umarım şuan blogumda bu yazıyı okuyup iç geçiren herkese rabbim bu güzel duyguyu nasip eder,Umarım bu kutsal oluşuma herkes dahil olur.
Bugün tam 9 haftalığız,yarın 10.haftaya başlamak üzere yola çıkacağız.Birazdan değiştirmiş olduğumuz yeni doktorumuzla tanışmaya gideceğiz,
Bende ki durum mu nasıl,
Çokkkkk ama çooookk uykum var.1 hafta sadece uyumak için yıllık izin aldım,ve zamanımın çoğunu gerçekten uyuyarak geçirdim,abartısız günde 15 16 saat uyumuşumdur.Deliksiz ve kesintisiz devam ediyor bu durum,Mide bulantım hiç yoktu ancak bu hafta biraz zor geçiyor ,birkaç gündür yataktan kalktığımda kahvaltımı geciktirirsem midem kalkıyor,hiç istifra etmedim ama anlamsız bulantı ve ağzımın tadının bozulmasından şikayetçiyim.İnsanın su içerken içi kalkar mı,benim kalkıyor.En sevdiğim sütü bile içemez oldum,Aslında bu hafta bebeğimin gelişimi için o kadar çok proteine ihtiyacım var ki ama mümkünatı yok proteini ağzıma koyamıyorum.
İlk aşermem kızılcık oldu,olmamış ham ekşi 1 kilo kızılcığı 5 dakikada yedim bitti,bir de bu ara canım aşırı derece de yeşil erik çekiyor,Şöyle sulu sulu tuza bana bana J Rüyamda bile ağzımın sulandığını görüyorum,İçim titriyor,Oysaki hiç inanmazdım aşermeye,Hamile bayanların eşlerine karşı yapmış oldukları naz dı bir nevi benim için J
Ama öyle değilmiş.
Bebeğimin cinsiyetine gelince ;öncelikle inşallah sağlıklı olsun diyorum ancak parantez açarak kız olmasını çok çok çok ama çok istiyorum.İçime doğan ise erkek,Çünkü Gebeliğimi öğrendiğimden beri sürekli rüyamda erkek bebek görüyorum,Onu öpüyorum,altını değiştiriyorum,uyutuyorum.Tüm yollarım erkeğe çıkıyor ama yine de gönlüm tabiî ki cilveli bıcır bıcır şımarık bir kız çocuğunda.
Şuan 2 ay tamamen dolmuş bunmakta,Kilom henüz aynı.61.200 gr ile çıktım bu yolculuğa,Ah ahhh oysaki daha geçen senelerde 43 kilocuk ince bacaklı cılız bir safinazdım ben,Keşke zayıflayıp planlı bir hamileliğe başlasaydım ama maalesef bebeğim geleceği zamanı kendisi seçmek istedi.
Kadife bebeğimin gelmesine 216 gün kaldı J
Sevgiyle kalın,mutlu kalın ve en önemlisi gebe kalın J

Bu duyguyu sonuna kadar yaşayın.

3 yorum:

Esranın dünyası on 1 Ekim 2014 02:05 dedi ki...

Allah analı babalı büyütmek nasip etsin. İnşallah sağlık bir kızın olur. Onu kucağına alırsın.

suumerella on 1 Ekim 2014 04:31 dedi ki...

Ben ye eksiyi cikar ayseyi lafina dayanarak kızın olacağını düşünüyorum:-) Bie de hamileyken erkek cocuk gormek kız cocuguna gelir derler... ben diyenlerin yalancisiyim:-) Sağlıkla kucağına alırsın insallah...

AygülBade on 1 Ekim 2014 22:55 dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar :) inşallah kadife bir kızım olur :) daha çok var öğrenmeme ama bekliyorum bakalım :) iyi dilekleriniz için de iyi ki varsınız : )

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei