14 Ekim 2014 Salı

11.HAFTADAN MERHABA:)

Gönderen AygülBade zaman: Salı, Ekim 14, 2014
Gebeliğimin 11.haftasından hepinize merhabaJ

Heyecanla ilk 3 aylık dönemi geçmesini hayal ederken aynı zamanda kendimi hamileliğe alıştırmaya çalışıyorum,Bebeğimin büyümesi nedenli artık L Bebeğimi o kadar çok özlüyorum ki,O benim parçam o benim her şeyim bir anne olarak onun ,içeride ne yaptığını ne durumda olduğunu nasıl hareket ettiğini görmek bilmek istiyorum,hemde her dakika , Toxoplazma ve Rubella testlerimiz bitti , küçüklüğümden bu yana kedilerle büyüyüp çiğ sucuk,çiğ kıyma,çiğ köfteyi aşırı derecede tükettiğim için çiğ et ve hayvanlara karşı bağışıklık kazanmışım bu sebeple şuan için herhangi bir riskim yok,1 Kasımda yani 14.haftada gittiğimde ikili tarama testlerini yapacağız,Hamileyken tomografiye girdiğim için benim için en önemli günlerden birisi aslında o gün , Rabbim inşallah sevincimi yarıda bırakmaz ve ben musmutlu haberler alırım doktorumdan.Hatta duyduğuma göre eğer cinsiyeti erkek çocuk ise ultrasonda gözüküyormuş,ense kalınlığından da belli oluyormuş,eğer ki kız ise de göstermeyip 16.haftaya kadar öyle saklı kapaklı popo üstü oturuyormuş J Şuanda bebeğim 5 cm boyunda ve tam olgun sulu sulu bir limon kadar J elleri ayakları parmakları hatta tırnakları bile varJ onu öyle çok özlüyorum ki,hergece sırf bebeğimi görmek için daldığım rüyalarım var,bilinçaltım full onunla dolu,
doktor kontrollerimiz ayda 1 e çıktı ve bir sonraki doktor kontrolüm teeeeeeeeeee 1 Kasım da
Bendeki  belirtilere gelecek olursak;şuan gram bile almayarak 3 aylık dönemi tamamlayacağım sanırım,bu hafta aşırı derecede mide bulantısı yaşadım,hiç istifra etmedim ama buna çoğu kez yeltendim,Şuan hiç sağlıklı beslenemiyorum,oysa bebeğim için en önemli haftalardan biri;günde 2 bardak süt,hergün bir yumurta,1bol bol beyaz peynir,haftada 2 balık ya da et ve her gün ilaç yerine 2 ceviz yemem gerekiyor ve günde 2 ltr süt,Hangisini uyguluyorum derseniz;günde bir simit yanına bazen ayran,öğle ve akşam yemeği normal ve sadece 1 su bardağı su,hatta onuda ekmek boğazımda kalırsa kullanıyorumJ Bir insan sudan tiksinebilirmi?Aşırı derecede içim kalkıyor hiç sevmiyorum,hamileliğin en önemli kaynağı aslında ama yok olmuyor alıştıramıyorum kendimi,su içmediğim için ve gün içinde hareketsiz olduğum için de aşırı derece de kramp ve kasılmalarım oluyor.
Olsun her şeye rağmen çok çok güzel ve özel bir duyguyu yaşıyorum,Bir insanın bir bireyin nasıl var olduğunu,nasıl dünyaya geleceğini,bu olağanüstü mucizeyi hevesle ve heyecanla izliyorum ve gerçekten büyüyorum.
Aslında hiçbirşey bilmeyip,sadece eğlenceye yönelik,ne kadar özensiz ve düzensiz bir hayatım varmış,Evlilik tüm tabuları yıkarken bir bireyi dünyaya getirecek olmak tamamı ile büyük bir sorumluluğu sayfalar dolusu okumakmış,Matruşkalar aslında en değerli oyuncaklarmış,Cennet gerçekten annelerin ayaklarının altındaymış,

Bu duyguya aşığım,umarım bebeğim dünyaya geldikten sonrada roman misali ilerler hayatımız,umarım kötülükleri sadece masal olarak bilir,umarım çalışan anne psikolojisine girmeden kuzumla birbirine bağlı ,kaliteli zaman geçiren bir anne olurum,umarım hayattaki en büyük idolü ve en yakın yol arkadaşı olurum.

2 yorum:

kullanılmayan hesap on 21 Ekim 2014 05:17 dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün, bir avazda inşallah canım benim..Darısı başımızaaa:)

Bu arada;
Ödülünüz geldiiii :)
http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/10/12den-vurdum.html

AygülBade on 21 Ekim 2014 23:50 dedi ki...

canım çok teşekkür ederim,inşallah darısı başınıza olurda bu büyük mutluluğu tek yürek yaşarız:) Bu arada ödülüne laik gördüğün için çok teşekkür ederim :)
İyi ki varsın <3

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei