22 Ekim 2014 Çarşamba

12.HAFTA

Gönderen AygülBade zaman: Çarşamba, Ekim 22, 2014
12.haftadan selamlar dostlar;

Acısıyla tatlısıyla,arada çiğköfte kaçamaklarıyla, 0 kilo ile çok şükür 3.ayımızdayız.Bebeğim  6,5 cm boyunda,Elma çekirdeği ile öğrendiğim,badem olan,fındık olan,yeşil erik,yeşil zeytin olan minik parem şuan bir limon kadar.Hatta şuan baş parmağını bile emiyor olabilir J Ne tuhaf içimde büyüyen minicik bir mucize J
1 kasım ı heyecanla beklerken anne olarak ben ne durumdamıyım J

Pek iyi durumda değilim diyebilirim;

Bir depresiflik bi agresiflik,bir mutsuzluk bir huzursuzluktur gidiyor,Hiçbirşeye hiç kimseye tahammülüm yok,Yapmak istediğim tek şey uyumak,Ne gezmek,Ne işe gitmek, Ne evde oturmak,ne yemek ne içmek ,sadece uyumak istiyorum..
Birde mide kalkması durumu var tabi,İşyerinde arada sırada gelen bulantı hava aldığım gibi geçiyor,ama eve geldikten sonra bir mide kalkması bir öğürme yarım saate yakın lavaboda kalmak zorunda kalıyorumL
İştahım gayet yerinde her şeyi yiyebiliyorum ama bu anlık mide kalkmaları beni mahvediyor.

Bu arada her akşam 1 kiloya yakın salatalık bitiriyor olabilirim ; bebeğimin cildi büyük olasılıklapırıl pırıl olabilir :) Salatalığı soyup bol tuzlayıp yemek gözlerimi kapadığımda yeşil erik ile aynı lezzet ve hazzı hissettiriyor J Tatlıyı hala  bünyemin istemiyor olmasıda benim için artı bir şey tabikide J


1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba

Yorum Gönder

 

PEMBEANNEM Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei